Wednesday 10 August 2011

My 1st entry

HHHaiiiii..nama sy Irfan Hakimi Bin Musa..ni blog sy...umur sy bru 4 bulan lebih..sy cuber utk update perubahan sy  di sini...ops bonda sy yg akan updatekan...coz sy ni bru je reti  meniarap..jd kene minta bantuan bonda terchinta utk buatkan blog ni...hehhe....bonda sy namanya....eh cop mention nama bonda dlu plak...nama ayahanda dululah...nama ayahanda sy..MUSA BIN ABDUL WAHAB..ayahanda sy ni 'cukup makan' orgnye...bonda sy plak namanya..NOR HASIKIN BINTI ABU HASSAN...bonda sy ni bak kata kwn2 bonda sy..badannye cam katil besi...sbb tu sy kurang suka bersandar pd bonda..cumer sy suka tido atas bonda sy je..dan semestinya waktu menyusu sahaja sy duk dekat dgn bonda..yg lain-lain masa sy banyak sy habiskan bersama ayahanda dan main sndiri(bila bonda dan ayahanda taknak angkat sy..huhu..sedey taooo...ble kene main sendere..:(...) Saya dilahirkan pada 17 Mac 2011..ops sy telebih 10 hari je dr bonda saya...sbb saya suker duduk dalam perut bonda saya..sbbnyekannn di akhir2 kelahiran saya..bonda saya ni suka makan sangat2...sian bonda saya...awal sy dlm rumah(perut) bonda...bonda saya tak berapa boleh makan..jadinya..apabila sudah boleh makan..tu yg bonda sy agak men qada'kan makan makanan yg tersedia depan mata...kikikiki..dan apabila bonda sy ni kuat makan..maka jadilah sy ke dunia ini dgn berat 3.11 kg...ok jab2...bonda saya kata die penat taip..jab lg die smbg balik ye...tatatitatutu...

No comments:

Post a Comment